Brukerbetingelser

Parter
CV-hjelpen.no er selger.
Kjøper er personen som handler i kassen.

 


Bestilling

Ved bestilling, etter at betaling er utført får du tilsendt en e-post med informasjon om hvordan fylle ut spørreskjema.

Vi vil starte å lage dine produktene når skjemaene er fylt ut.

 


Sletting av data

All kundeinformasjon og kundedata slettes 14 dager etter at oppdrag er utført.
Ønsker man på senere tidspunkt å bestille må man registrere seg på nytt.


Levering innen 24 timer

Vi jobber fra mandag til fredag. Det er innen arbeidsdagene vi utfører levering innen 24 timer. Ikke i helgene.
Vi starter å på ditt oppdrag når skjemaene er ferdig utfylt.
Hvis vi skulle bli forhindret fra å klare fristen vil vi gi bekjed om dette så raskt som mulig.
Vi starter når spørsmålsskjemaene er sendt inn.


Angrerett

Skulle du ønske å avbestille produktet må det skje før du starter å svare på spørreskjemaene som du skal fylle ut.
Når du har startet kan ikke angreretten benyttes.
Hvis du mottar et ferdig produkt og du ikke er fornøyd vil vi strekke oss lengst mulig for å ordne opp i dette.
Tekst du mottar er ment for inspirasjon ut fra det du har besvart. .
Benytt mottatt e-post til å gi beskjed om hva du ønsker at vi skal se nærmere på. Vær så spesifikk som mulig.-


Priser

Alle priser er inkludert mva.


Avbryte oppdrag:

CV-hjelpen forbeholder seg retten til å kansellere oppdrag.


Ansvarsfraskrivelse

Vi vet at våre produkter gir stor sjanse for intervju, men dette er ikke noe vi kan garantere for.


Produkt

En jobbsøknad vil utformes ut fra besvarelser du gir i spørsmålsskjemaene. Noe vil tolkes ut fra det som besvares. Det vil bli benyttet kunstnerisk frihet i jobbsøknaden. Det kan gjøre at du ikke føler at alt passer 100%, men det kan du lett rette opp.
CV lages ut fra tidligere CV kjøper har som lastes opp etter bestilling. Har kjøper ikke CV fra før så har vi utformet eget dokument som kan lastes ned og fylles ut.


Kontakt
:
Skulle du ønske å ta kontakt med oss. Send oss e-post på
post (at) cv-hjelpen.no
All kontakt må skje med dialog i e-post.


Tvist

Vi prøver å løse alle tvister i minnelighet. Kjøper kan ta kontakt med forbrukerrådet ved uenighet for å få bistand.
Vi vil besvare alle henvendelser fra forbrukerrådet og vil følge alle deres anbefaling til løsning av konflikt.

 

Vilkår – v.1.3 – 05.11.2020